O městských zónách pro čistější vzduch a bezpečnější dopravu v Plzni diskutovali odborníci, politici i aktivisté
Ing. arch. Tomáš Cach představil koncept plošného zklidňování dopravy formou tzv. Zóny 30. Popsal své praktické zkušenosti s přípravou dopravního zklidnění Karlína, na kterém se podílel. „Příprava a prosazování dopravního zklidnění Karlína zabrala asi 2 roky. Jeho výsledkem je plošné snížení maximální rychlosti. Pro automobily zachovává průjezdnost území a poněkud rozšířilo rozsah legálního parkování. Pro cyklisty přinesla oboustrannou průjezdnost téměř všech komunikací. Pro řidiče, cyklis ty i chodce pak bezpečnější pohyb v příjemnějším městském prostředí“, uvedl ing. arch. Tomáš Cach.
Seminář se uskutečnil v rámci projektu „Plzeň bez sazí“ s podporou Nadačního fondu Zelený poklad a organizace Deutsche Umwelthilfe.
autor:
Diskuze k článku „O městských zónách pro čistější vzduch a bezpečnější dopravu v Plzni diskutovali odborníci, politici i aktivisté“
Další články na podobné téma | ||
---|---|---|
Expozice v Památníku zapadlých vlastenců prošla inovací | Druhý ročník
iniciativy
„Zelenější
zítřek“ | Češi za rok odevzdali 767 tun úsporných zářivek |
zobrazit více článků... |