Bio Summit 2008 reaguje na trend rostoucí poptávky po biopotravinách v Evropě a představí příležitosti pro obchod s biopotravina

autor: Tomáš Václavík
Přírodní produkty a biopotraviny se staly součástí středního proudu. Hodnota spotřeby biopotravin v Evropě je více než 15 miliard euro ročně a její růst je výrazně rychlejší než růst spotřeby celého trhu s potravinami.

Přírodní produkty a biopotraviny se staly součástí středního proudu. Hodnota spotřeby biopotravin v Evropě je více než 15 miliard euro ročně a její růst je výrazně rychlejší než růst spotřeby celého trhu s potravinami.

Růst prodejů biopotravin ve většině středo a východoevropských zemí dosáhl vloni desítky procent a očekává se, že poptávka po biopotravinách, bionápojích a ekologickém zboží se bude nadále prudce vyvíjet.

Dnešní spotřebitel je zejména v oblasti potravin a nápojů ekologicky a eticky vzdělanější než kdykoli dříve, zvyšuje se potřeba zákazníků vědět, odkud pochází potraviny, které konzumují. Avšak …

Jsou to aktivity skutečně vyvolané spotřebiteli – nebo je to něco, co prosazují sami obchodníci?
Opravdu zákazníci chápou, co kupují? Jak porozumět jejich postojům a nabídnout jim, co požadují?
Čemu dávají prioritu - biopotravinám, férovému obchodu, zboží s nízkou uhlíkovou stopu, domácímu zboží...?
To jsou jen některé z otázek, které si dnes kladou pracovníci marketingu, komunikace či corporate responsibility, jak na straně výrobců tak v maloobchodě. Ve snaze o nalezení jejich odpovědí rozhodly se společnosti Green marketing a Blue Events uspořádat dne 27.3. 2008 mezinárodní odbornou konferenci BioSummit na téma marketing a prodej biopotravin, a to v rámci doprovodného programu veletrhu BioStyl v Průmyslovém paláci na pražském Výstavišti.

Konference je určena pro top management maloobchodních řetězců, současných či potenciálních výrobců biopotravin, specializovaných bioprodejen, nezávislého maloobchodu, gastro provozoven a hotelů a velkoobchodů, a dále pro zástupce reklamních, průzkumných a servisních agentur, svazů, asociací, státních institucí a médií.

Bio Summit nabídne příležitost pro interaktivní diskuse s nejrespektovanějšími odborníky v oboru biopotravin v Evropě, od kterých se lze dozvědět, jak úspěšně využít segment biopotravin ke zvýšení tržeb a loajality zákazníků, jaká specifika má trh s biopotravinami, v čem se liší očekávání zákazníků či jaké komunikační strategie v oboru biopotravin lze nejlépe využít.

Více informací o akci a speciální podmínky pro registraci lze získat na adrese
www.biosummit.cz.



autor:
datum vydání:
11. prosince 2007


Diskuze k článku „Bio Summit 2008 reaguje na trend rostoucí poptávky po biopotravinách v Evropě a představí příležitosti pro obchod s biopotravina“



 

Líbí se Vám naše články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!