Reklama na pivo využívající téma recyklace
autor: Petr Kadlík
Češi jsou prý velmi dobří v recyklaci odpadu. Možná i to inspirovalo firmu Ogilvy Prague k velmi originální venkovní reklamě na pivo Pilsner Urqell, ve které 'zrecyklovali' pivní láhve a víčka.
Autor této aktuality se přiznává - ač rodilý čech tak mu pivo prostě nechutná... Nicméně pokud má agentura skvělý nápad využít pro svou venkovní propagaci recyklované láhve tak si zmínku u nás zaslouží. Ostatně, tato reklama nezaujala jen nás, sklidila úspěch na letošním mezinárodním reklamním festival PIAF.
Schválně jestli se o něco podobného pokusí i další firmy. Dá se to čelkem očekávat, dobré nápady se kradou často :-)
autor:
23. května 2013
Diskuze k článku „Reklama na pivo využívající téma recyklace“
Líbí se Vám naše články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!
Další články na podobné téma | ||
---|---|---|
Jmelí bílé – záleží na úhlu pohledu | Není svíčka jako svíčka | Zázvor pravý – asijské zlato, které může i škodit, pozor v těhotenství |
zobrazit více článků... |