Reklama na pivo využívající téma recyklace

autor: Petr Kadlík
Češi jsou prý velmi dobří v recyklaci odpadu. Možná i to inspirovalo firmu Ogilvy Prague k velmi originální venkovní reklamě na pivo Pilsner Urqell, ve které 'zrecyklovali' pivní láhve a víčka.

Autor této aktuality se přiznává - ač rodilý čech tak mu pivo prostě nechutná... Nicméně pokud má agentura skvělý nápad využít pro svou venkovní propagaci recyklované láhve tak si zmínku u nás zaslouží. Ostatně, tato reklama nezaujala jen nás, sklidila úspěch na letošním mezinárodním reklamním festival PIAF.

Schválně jestli se o něco podobného pokusí i další firmy. Dá se to čelkem očekávat, dobré nápady se kradou často :-)



autor:
datum vydání:
23. května 2013


Diskuze k článku „Reklama na pivo využívající téma recyklace“



 

Líbí se Vám naše články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!