EU na žádost českých motoristických expertů zakazuje elektromobily! Jakému pohonu patří budoucnost?
Zákaz elektromobilů
Stačí si přečíst téměř libovolný český server zaměřený na motorismus, případně zapnout v televizi nějaký motoristický pořad, a hned se to dozvíte. Elektromobily jsou nesmysl!
Vždyť co to je za auta, když nedokážou bez zastávky ujet dva tisíce kilometrů, pro jejich provoz je potřeba vzácná a nenahraditelná elektřina, jejich baterie při jakékoliv nehodě okamžitě explodují a hlavně, při jízdě jim vůbec nevrčí a neburácí motor.
Něčemu takovému se může skutečný motoristický odborník leda tak smát.
EU tyto připomínky našich motoristických expertů dlouho a kvalifikovaně zvažovala. Když ale důkladně prozkoumala i jedinečný český systém hodnocení nových aut, podle kterého se skutečný pokrok pozná podle objemu kufru a velikosti displeje, tak musela rezignovat. V celém unii ani na celém světě nejsou větší motorističtí odborníci, než ti čeští!
Proto nyní úředníci Evropské unie vydali pro někoho překvapivé nařízení, které s okamžitou platností zakazuje výrobu, prodej a propagaci jakýchkoliv aut, využívající pro svůj provoz elektřinu z baterií.
Pokud jste již nesmyslu zvanému elektromobilismus propadli, tak pro vás máme smutnou zprávu. Jestli se nerozhodnete přestavět své Tesly, Škody Enyaq, Hyundaie Ioniq a další elektrické automobily na pohon spalovacím motorem, tak je musíte nejpozději do měsíce odevzdat bez nároku na náhradu na nejbližším sběrném dvoře k likvidaci. A to můžete být ještě rádi, že to likvidaci svých elektromobilů nemusíte platit sami.
Tento krok ale samozřejmě nijak neovlivňuje budoucí zákaz aut se spalovacím motorem od roku 2035. Ropy je čím dál méně a negativní dopady jejího spalování v automobilových motorech na naši planetu je jednoznačný.
Nám se ale naštěstí podařilo odhalit, jakým směrem plánuje EU v budoucnu motorismus nasměrovat. Jako vzor veškeré automobilové moudrosti si opět vzala na pomoc české motoristické experty a jejich hlavní myšlenku: NOVÉ = ŠPATNÉ.
A protože elektromobily jsou tu s námi stejně dlouho jako auta se spalovacím motorem, byl směr dalšího vývoje jasný. Návrat k benzínu a naftě by nedával smysl.
Budoucnost patří páře a parním strojům!
Evropská unie tuto zářnou budoucnost motorismu zatím pečlivě utajovala a pracovala na něm mimo území EU, ale nám se podařilo odhalit první funkční prototypy. Jistě není překvapením, že práce na těchto „automobilech budoucnost“ probíhají v zemi, které je ještě více staromilská že Česká republika. Ano, hádáte správně. Utajované pracoviště je v Anglii.
Níže uvedený dokumentární film se vám sice bude snažit namluvit, že legendární Land Rover předělaný na pohon parním strojem je dílem excentrického nadšence do páry, ale nevěřte tomu.
Celé je to jen kamufláž EU, snažící se zamaskovat PRAVDU!
Nově chystané automobily s moderním parním pohonem jistě budou mít u české odborné i laické motoristické veřejnosti velký úspěch. Vždyť posuďte sami – k jejich provozu není potřeba žádná elektřina ani baterie! Stačí jen voda a uhlí, tedy suroviny, kterých zatím máme dostatek. Navíc oboje se dá doplnit daleko rychleji, než dobít baterie.
Vývojové oddělení našich automobilek již dokončují první prototypy, které by se podle našich zdrojů mohly na trhu objevit již 1. 4. roku 2023. Z dobře informovaných zdrojů, které si nepřejí být jmenovány, už víme i název prvního novodobého parního automobily značky Škoda. Dá se očekávat, že Škoda ParaQ bude českým i evropským hitem.
Nezahálí ani výrobci užitkové techniky, díky čemuž můžeme na našich polích očekávat návrat parních lokomobil Zetor a na stavbách nejmodernější nákladní stroje Tatra Sentinel.
Nevím jak vy, ale já za tento pokrok českým motoristickým novinářům ze srdce děkuji a jsem na ně skutečně hrdý. Jen díky nim se kdysi slavný český průmysl může vrátit na přední místa mezi tvůrce pokroku.
PS: je upozorňuji, že od 1. ledna 2023 jsou zakázané nejenom elektromobily, ale obecně elektřina v automobilech. To kromě jiného znamená zákaz elektrických startérů, autorádií a samozřejmě i všech elektronických asistentů v moderních autech. Ale to jsou drobné oběti, které jistě každý motorista toužící po pokroku rád přinese!
PPS: Článek vyšel na Silvestra. Takže možná není až tak pravdivý a některé v něm uvedené informace možná nemusí být absolutně přesné. I když, kdo ví...
témata článku:
autor:
Diskuze k článku „EU na žádost českých motoristických expertů zakazuje elektromobily! Jakému pohonu patří budoucnost?“