Kupujeme jenom krásné ovoce a zeleninu? Podle obchodníka ano.
Cena podobného "nepovedeného" ovoce a zeleniny je na pultech o 30% nižší a světe div se - lidé to kupují! Vždyť přece tvar nemusí mít vůbec nic společného s chutí nebo kvalitou. Jako bonus se navíc lidé při nákupu zasmějí nad tím, co vše příroda dokáže vyrobit a na co jsme v dnešní "sterilní" době supermarketů již zapomenuli.
Nezkusí něco podobného i nějaký náš větší obchodník s potravinami? Dejte jim o této francouské akci vědět, a nezapomeňte dodat že samozřejmě i ten Intermarché to nedělal z touhy zachránit svět. Dělal to proto, protože se mu to vyplatilo! Jen za první dva dny akce prodali 1,2 tuny "škaredé" zeleniny a ovoce :-)
autor:
Diskuze k článku „Kupujeme jenom krásné ovoce a zeleninu? Podle obchodníka ano.“